Shop Mobile More Submit  Join Login
×

:iconichan-desu: More from ichan-desu


Featured in Collections

Journals by pianokeys457

Journals by KekeAneli


More from DeviantArt



Details

Submitted on
November 7, 2012
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb

Stats

Views
4,967
Favourites
12 (who?)
Comments
48
×

...FOUR HUNDRED FUCKIN QUESTIONS!

Rule (only one):
-You must tag ALL your friends, just to make it fun xD


Section One: You

1. Name: Raphael
2. Nickname(s): Raph/Ichan
3. Birthday: October 27
4. That makes you: idk
5. Where were you born: Somewhere in the Philippines
6. Location right now: Manila, Philippines
7. Shoe size: 6/6.5 (US) orz
8. How many piercings?: 5, but all are closed now
9. Tattoos?:  none
10. When you wake up you're: not in the mood
11. When your about to sleep you're: thinking
12. Zodiac sign: Scorpio
13. Chinese sign: Secret
14. Righty or Lefty: Righty
15. Innie or Outie: Innie
16. School: Adamson University  

Section Two: Looks

17. Nationality: Filipino
18. Hair colour: Black
20. Weight: 110 Lbs
21. Height:  5'4"/5'5" idek OTL
22. Braces?  none
23. Glasses? none

Section Three: Private Life

24. Do you have a boy/girlfriend? nope
25. If so, who? ....
26. If not, do you have a crush on someone? no
27. Who has a crush on you? idk
28. Ever cheated on your bf/gf? Nope
29. Who was your first kiss: ur dad
30. Who was your last kiss: ur mom
31. Are you a virgin? a yes and a no. :|
32. Ever had a threesome before? no
33. Every been swarmed by ladybugs?: cute! nope :|
34. Have you ever been in love? Yes
35. Broken any hearts? Not that I know of
36. Got your heart broken?  yeah : (
37. Ever liked a friend? yes
38. What happened? Huh?

Section Four: Past Relationships

39. How many relationships have you been in? one or two?
40. How many were serious enough to count: none
41. Who were those serious ones: none
42. Who used to be your best friend: Uhm?
43. What made them different: I don't understand
44. What happened: Okay....
45. Best boy/girlfriend: none
46. Worst boy/girlfriend: none
47. Ever been kissed: Hmm yes?
48. Who do you want back: None
49. Who do you regret: A lot
50. Why?: why?

Section Five: Favourites

51. Song: to many to mention
52. Movie: Harry Potter
53. Food: Everything
54. Drink: Mango juice
55. Store: bookstore
56. Television show: too many
57. Holiday: Halloween and Christmas
58. Book: Harry Potter
59. Ice cream: double dutch ice cream
60. Sweets: donuts?
61. Crisps: cheese, bbq
62. Type of music: 80's
63. Artist: hmm not really artist but I love kyoto animation's works
64. Word: hmm
65. Time of day: Night
66. Dressing: Comfy
67. Alcoholic drink: none
68. Colour(s): Green, Yellow
69. Piece of clothing: plaid shirts and slim jeans/shorts
70. Character: Sanji and Zoro
71. Smell: My shirt's armpit area
72. Shampoo: Anything
73. Soap: Anything
74. Smiley: XD
75. Board game:  Snakes and Ladders
76. Sport: None
77. Number: 21
78. Quote: None
79. Animal: Dog
80. Actor: Johnny Depp and Zac Efron
82. Vegetable: Potato and Green peas
83. Fruit: Mango and rambutan
84. Place to be: Bed
85. Thing in your room: Bed
86. Gum: none
87. Shape: None
88. Country: Philippines, Japan, USA
89. Mall: Mall of Asia XD
90. Car: None
91. Boy's name: Phil/Phillip
92. Girl's name: Sophia
93. Family member: All
94. Restaurant: Burger King
95. Movie place: Cinema
96. Person to go to the movies with: friends and my bro and sis
97. Noise: Sound of typing
98. Brand of shoe: Converse  
99. Brand of clothing: Cotton On
100. Body part of a chicken: Breast
101. Swear word: Fuck
102. Month: October
103. Possession: PC and 3DS
104. Team: X-men
105. Season: Spring
106. Radio station: None
107. Magazine: Anything anime and porn mag
108. Favourite grade: 99%
109. Least favourite grade: Zero
110. Teacher: None
111. Least favourite teacher: Too many
112. Subject: Math
113. Subject to talk about: Anime, sex, life

Section Six: Family

114. Who's your mum?: mami
115. Who's your dad?:  dadi
116. Any step-parents?: none
117. Any brothers?: 3
118. Any Sisters?: 4
120. Coolest: brother
121. Loudest: Mom
122. Best relative: None
123. Worse relative: None
124. Do you get along with your parents?  Yep
125. With your siblings? Yep
126. Does anyone understand you? Maybe
127. Do you have any pets?: Yes
128. If so, what kind and name? Flat-coated retriever, Igor
129. If not, what do you want as a pet?:...

Section Seven: School

131. Are you still in school? Graduated
132. Did you drop out?: Nope
133. Your current GPA: I don't remember
134. Do you buy or bring lunch?: Buy
135. ABC's?: W,T,F,
136. Favorite class: Computer Lab
137. Play any sports at school?: Ew
138. Are you popular? Nope but I get a lot of "hi" every minute back in school jk XD.
139. Favourite memory: Huh?
140. Most humiliating moment: Not that I remember  
141. Most funniest moment: I don't remember
142. Most scared moment: When my little sis broke her arm

Section Eight: What do you think of when you hear

145. Chicken: Yum
146. Dog: Daww
147. Christina Aguilera: mulan reflection
148. Ricky Martin: idk
149. 50 cent: money
150. Poop: Ew
151. Beach: Swim!
152. Desert: Sand
153. Water: Refreshing
154. Osama: Dead
155. Love: Heart
156. Your little brother: Swag
157. Butt: Sexy
158. Clowns: Annoying
159. Wonder: Song, idk ;A;
16o. Brown: Brownies
161. Banana: Opples and Bononos
162. Sex: Lust
163. Parents: Mama and Papa
164. Homosexuals: A person who is sexually attracted to people of their own sex.
165. God: <3

Section Nine: Do you believe in

166. God: Yes
167. Heaven: Not sure
168. Devil: Note sure
169. Hell: Note sure
170: Boogy man: Nope
171. Closet Monsters: Nope
172. Fortune tellings: Nope
173. Magic: I'm still wishing it's true
174. Love at first sight: Not really
175. Ghosts: Not sure
176. Voo-doo dolls: Nope
177. Reincarnation: A little
178. Yourself: So-so


Section Ten: Do you

179. Smoke: no
180. Do drugs: no
181. Drink alcohol: A little
182. Cuss: Yea?
183. Sing in the shower: Yep XD
184. Like school: Yep, not the teachers
185. Want to get married: Yes
186. Type with all of your fingers: Yes
187. Think you're attractive: No
188. Drink and drive: No
189. Snore: Yes
190. Sleep walk: Nope
191. Like watching sunrises and sunsets: Yeah...?

Section Eleven: Have you ever

192. Flashed someone: Yes
193. Gotten so drunk til you threw up everywhere: Yes
194. Told that person how you felt:  Nope
195. Been arrested: Kind of
196. Gone to jail or juve: No
197. Skateboarded: Yes a little
198. Skinny dipped: no
199. Rock climbed: Yes
200. Killed someone: Nope
201. Watched porn: Yes
202. Gone on a road trip: Nope
203. Went out of the country: Nope
204. Talked back to an adult: Nope
205. Broken a law: Yep
206. Got pulled over: Nop
208: Cried to get out of trouble: Nop
209. Let a friend cry on your shoulder: Nope
210. Kissed a brother's or sister's friend: Nope
211. Kissed a friend's brother or sister: Nope
212. Dropped something on the floor and let someone eat it anyways: Never
213. Moon someone: No
214. Shop-lifted: Nope but my friend did and I got involved
215. Worked at McDonald's: No
216. Eaten a dog: Well tasted a little, out of curiosity. I was a kiddo.. I regret it bigtime.
217. Give money to a homeless person: Yes
218. Glued your hand to yourself: Yes
219. Kissed someone of the same sex: No
220. Had a one night stand:  No
221. Smoked: Once
222. Done drugs: No
223. Lose a friend because of your ex: no
224. Slap someone for being stupid: no
225. Had cyber sex: Hmm...no?
226. Wish you were the opposite sex: no
227. Caught someone doing something: no
228. Played a game that removes clothing: no
229. Cried during a movie: Almost
230. Cried over someone: Yea
231. Wanted to hook up with a friend: Maybe
232. Hooked up with someone you barely met: Yes?
233. Ran away from home: No
234. Cheated on a test: Yes


Section Twelve: Would you

235. Bungee jump: Maybe
236. Sky dive: Maybe
237. Swim with dolphins: Yes, idk how to swim tho
238. Steal a friend's bf or gf: no
239. Try to be the opposite sex: No
240. Lie to the police: No
241. Run from the police: No
242. Lie to your parents: Yes
243. Backstab a friend for your own well being: No
244. Be an exotic dancer: No
245.  Kill the president:  0.0


Section Thirteen: Are you

246. Shy: Yep
247. Loud: With my friends?
248. Nice: I think so
249: Outgoing: yea?
250: Quiet: All the time
251. Mean: A little
252. Emotional: A little
253. Sensitive: A little
254. Gay: No
255. Strong: Not really
256. Weak: Idk
257. Caring: Maybe
258. Dangerous: Maybe?
259. Crazy: A lil
260. Spontaneous: Maybe?
261. Funny: I think?
262. Sweet: I can be
263. Sharing: Yes, I love sharing
264. Responsible: Idk
265. Trustworthy: Yep
266. Open-minded: Yes
267. Creative: I think so
268. Cute: iie! anatawa baka desu >///<
269. Slick: hmm no?
270. Smart: I guess
271. Dumb: Naww
272. Evil: I can be
273. Ghetto: No
274. Classy: no
275. Photogenic: no?
276. Dependable: I guess?
277. Greedy: Im not sure
278. Ugly: Only you can answer it?
279. Messy: a lil
280. Neat: nop
281. Perverted: Yep... maybe?  
282. Silly: At times
283. A B****: A what?
284. A Good Listener: Yep
285. A Fighter: idk
286. A Party Animal: Not really
287. A Game Freak: Yes
288. A Computer Freak: Yes

Section Fourteen: Future

289. Dream job: Successful business man
290. Dream house: big?
291. Husband/Wife: No idea
292. Kids: 2-3
293. Names: Haven't decided yet
294. Pets: Dogs
295. Car:  Anything
296. Age you would want to get married: 35-40?
297. Best Man/Bride's Maid:  idk
298. Honeymoon: idk

Section Fifteen: Your friends "My internet friends" seems more amusing to do

299. Best friend:  MooseFroos, SNEEDHAM507, CraigWinslow
300. Known the longest: MooseFroos
301. Craziest: hayden-desu, CookieZoela, kurokocchi-desu, FDbil, Mauvillain, Rinmura
302. Loudest: idk
303. Shyest:  VanilleCream, pastelgomi, AlwaysxInfinity
304. Best hair: MooseFroos, VanilleCream
305. Best eyes: VanilleCream, Mauvillain
306. Best body: idk
307. Most Athletic: idk
308. Hot-Tempered: MooseFroos
309. Most impatient: SNEEDHAM507
310. Shortest: Rinmura
311. Tallest: CraigWinslow
312. Skinniest:  MooseFroos
313. Best singer:  CraigWinslow, hayden-desu
314. Funniest: MooseFroos, SNEEDHAM507
315. Can always make you laugh: MooseFroos, SNEEDHAM507
316. Wish you talked to more: Everyone
317. Wish you saw more: Everyone
318. Who drives you insane after a while: SNEEDHAM507
319. Who you can stay around forever and never get sick of: Everyone
320. Ever lose a friend because you took it to the 'next level': no
321. Whose always been there when you need them: Everyone
322. Who is like your family: All of them <3
323. How many friends do you have?: A lot
324. How many are really close? A lot

Section Sixteen: The last

325. Thing you ate: Peanut butter sandwich
326. Thing you drank: water
327. Thing you wore: Grey t-shirt
328. Thing you did:  draw
329. Place you went: Mall
330. Thing you got pierced or tattooed: Ears
331. Person you saw: Family
332. Person you hugged: Sis?
333. Person you kissed: idk
334.  Person you beat to a juicy pulp: Can't remember
335. Person you talked to online: CraigWinslow
336. Person you talked to on the phone: A friend
337. Song you heard: Epic pony rap battles of equestria: Big Mac Vs Blueblood
338. Show you saw: supernatural
339. Time you fought with your parents: Nope
340. Time you fought with a friend: I can't remember
341. Words you said: Hmm

Section Seventeen: Now

343. What are you eating:  Nothing
344. What are you drinking:  Nothing
345. What are you thinking: this meme
346. What are you wearing: t-shirt and shorts
347. What are you doing: Typing
349. Hair: messy
350. Mood: Hungry
351. Listening to: Nothing
352. Talking to anyone: nope
353. Watching anything: Nothing

Section Eighteen: Yes or No

354. Are you a vegetarian: No.
355. Are you a carnivore: Yea
356. Are you heterosexual: Confused lol
357. Do you like penguins: yeah
358. Do you write poetry: Before
359. Do you see stupid people: Everyday
360. You + Me: sex
361. Do you like the Osbournes: Kelly
362. Can you see flying pigs: Yes
363. Do you sleep with stuffed animals on your bed: nop
364. Are you from Afghanistan: No..
365. Is Christina Aguilera ugly: Hmm?...
366. Are you a zombie: no.
367. Am i annoying you: Idk
368. Do you bite your nails: ew
369. Can you cross your eyes: Yes.
370. Do you make your bed in the morning: No.
371. Have you touched someone's private part: dahsdakjsd

Section Nineteen: This or That

372. Winter or Summer: winter I guess?
373. Spring or Autumn: spring
374. Shakira or Britney: none
375. MTV or VH1: mtv
376. Black or White: black.
377. Yellow or Pink: Yellow
378. Football or Basketball: Football (Soccer)
379. Mobile Phone or Pager: mobile phone.
380. Pen or Pencil: Pen
381. Cold or Hot: Cold
382. Tattoos or Piercings: Tattoos
383. Inside or Outside: inside xD
384. Weed or Alcohol: none
385. Coke or Pepsi: Coke
386. Tape or Glue: Glue
387. McDonald's or In-n-Out: McDonald's

Section Twenty: Opinions

388. What do you think about classical music: Not really into it
389. About boy bands: They're ok
390. About suicide: no just no
391. About people who try to force their opinions on you: ignore
392. About teen pregnancy: no
393. Where do you think you'll be in 10 years: US?
394. Who do you think you'll still be friends with in 5 years:  Hopefully everyone I'm friends with now.
395. About gay men: doesn't matter to me.

Section Twenty-One:

396. Do you have a website: No.
397. Current weather right now: Hot
398. Current time:  2:48PM
399. Any shout outs: No.
400. Last thoughts: Finally ;u;

Bye!

Add a Comment:
 
:iconpaipuru:
Paipuru Featured By Owner Nov 14, 2012  Student General Artist
Oh.... my.... I'm not doing this, iChan XD
You... wait what? " Virgin: yes and no" then "ever been kissed?:hmm yes?" Whaaat that makes no sense XD
Reply
:iconheartslexahearts:
HeartsLexaHearts Featured By Owner Nov 10, 2012
Your birthday is the day after mine. :o
Reply
:iconglassesgirl101:
glassesgirl101 Featured By Owner Nov 10, 2012
i read them all OTL whoever made this thing is EVIL
Reply
:iconimadoodlist:
imadoodlist Featured By Owner Nov 8, 2012  Student General Artist
I READ LEE'S, AND I WAS LIKE: OMG I'M DONE, FINALLY, AND I ERASED IT FROM MY INBOX AND YOURS WAS THERE, SO I READ YOURS. I SPEND AN HOUR READING THIS MEME. .. i'm proud.

:iconimproudplz:
Reply
:iconsysmon-anon:
SysMon-Anon Featured By Owner Nov 8, 2012
I now know all of your secrets. Seriously though, that looks fun to do.
Reply
:iconsugarislife28:
sugarislife28 Featured By Owner Nov 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
wow I have learned a lot and don't know how to feel.....
Reply
:iconhayden-desu:
hayden-desu Featured By Owner Nov 8, 2012
u like the smell ur shirt's armpit area? LOL!
and on 225. im not so sure about that 8D LOL!
im not ur best friend, and im not funniest and i cant always make u laugue:iconokayfaceplz: lol
and omg im best singer?!?!:iconthrowplz:rofl
Reply
:iconvanillecream:
VanilleCream Featured By Owner Nov 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
I know how you feel :iconsympathyplz:
Reply
:iconhayden-desu:
hayden-desu Featured By Owner Nov 9, 2012
:iconweepplz:
Reply
:iconlovelychu:
lovelychu Featured By Owner Nov 8, 2012
Wow thats a lot xD I had fun reading it though!
Reply
Add a Comment: